Автор Тема: Юридическая помощь форумчанам  (Прочитано 81710 раз)

0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.

Оффлайн Эдуард1977

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 369
  • Лайков: 0
  • Пол: Мужской
  • Местоположение: Антрацит
    • СУДАЧОК
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #90 : Январь 14, 2013, 16:41:45 pm »
Спасибо, спасибо!!! 

Оффлайн SERЫЙ

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 5450
  • Лайков: 4
  • Пол: Мужской
  • Серый шлет тебя адм.....
  • Местоположение: СССР.
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #91 : Январь 14, 2013, 19:32:34 pm »
"Сержант Петренко, ещё не завтракал".

Дело в том что узнав причину остановки можно от этого аргументировать свои права.

Оффлайн SERЫЙ

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 5450
  • Лайков: 4
  • Пол: Мужской
  • Серый шлет тебя адм.....
  • Местоположение: СССР.
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #92 : Январь 14, 2013, 19:35:11 pm »

 приказ МВД №118 от 04.04.2011 согласном которому работникам ГАИ Украины отныне запрещается безосновательно останавливать транспортные средства.


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.04.2011 м. Київ № 118
Про впорядкування організації роботи працівника Державтоінспекції МВС України під час нагляду за дорожнім рухом та оцінки його діяльності
Відповідно до Законів України «Про міліцію», «Про дорожній рух» та з метою вдосконалення забезпечення безпеки дорожнього руху
НАКАЗУЮ:
1. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі:
1.1. Категорично заборонити працівникам Державтоінспекції безпідставно зупиняти транспортні засоби. Зобов’язати працівників ДАІ дотримуватись вимог щодо зупинки транспортних засобів лише у наступних випадках:
– порушення водіями ПДР;
– якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру в спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму);
– у разі наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу або водія до скоєння ДТП чи злочину;
– за необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути;
– за необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху чи працівникам міліції або як свідка при оформленні адміністративних матеріалів;
– під час виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху.
1.2. Не допускати випадків установлення керівниками підрозділів ДАІ кількісних показників щодо документування порушень правил дорожнього руху під час організації несення дорожньо-патрульної служби.
1.3. Заборонити керівникам підрозділів ДАІ здійснювати оцінювання роботи працівників Державтоінспекції за кількістю складених ними адміністративних протоколів за порушення правил дорожнього руху.
1.4. Зобов’язати працівників Державтоінспекції цілеспрямовано здійснювати профілактичну роботу з учасниками дорожнього руху з метою попередження порушень правил дорожнього руху серед його учасників, під час нагляду за дорожнім рухом зосереджувати особливу увагу на виявленні порушень правил дорожнього руху, які стають причинами дорожньо-транспортних пригод чи створення аварійних ситуацій.
1.5. Вважати, що критеріями оцінки ефективності роботи працівників Державтоінспекції, що задіюються для нагляду за дорожнім рухом, є:
1.5.1. Для керівного складу підрозділів ДАІ МВС України – громадська думка щодо стану організації дорожнього руху та забезпечення його безпеки на території обслуговування, надання допомоги учасникам дорожнього руху (моніторинг громадської думки здійснювати не рідше одного разу впродовж півріччя).
1.5.2. Для працівників ДАІ, які безпосередньо здійснюють контроль за безпекою дорожнього руху, – стан аварійності на маршруті патрулювання, рівень і якість надання допомоги учасникам дорожнього руху.
1.6. Оформлювати відповідним наказом понаднормове залучення особового складу Державтоінспекції для виконання завдань із забезпечення безпеки дорожнього руху з дотриманням норм законодавства щодо оплати праці.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра генерал-майора міліції Ратушняка В.І. та ДДАІ (Лозовий В.М.).
Міністр
генерал-лейтенант міліції о/п А.В. Могильов

Оффлайн SERЫЙ

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 5450
  • Лайков: 4
  • Пол: Мужской
  • Серый шлет тебя адм.....
  • Местоположение: СССР.
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #93 : Январь 14, 2013, 19:41:24 pm »

6. Обов'язки працівників підрозділів ДПС
 
     6.1. Працівник підрозділу ДПС під час несення служби зобов'язаний:
 
     6.2. Досконало знати ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), цю Інструкцію, інші нормативно-правові акти у сфері безпеки дорожнього руху та свої функціональні обов'язки.
 
     6.3. Перебувати на визначеному місці несення служби відповідно до дислокації.
 
     6.4. Постійно контролювати безперебійність радіозв'язку, а в разі його відсутності негайно вживати всіх можливих заходів щодо інформування про це чергової частини або безпосереднього керівника (командира).
 
     6.5. Дотримуватись встановленого порядку носіння форменого одягу, знаків розрізнення та відомчих нагород.
 
     6.6. Постійно утримувати у належному стані спеціальні засоби захисту, елементи екіпірування, транспортні засоби та їх обладнання, технічні засоби та технічні прилади, які використовуються для фіксації правопорушень, засоби зв'язку, медичне устаткування для надання першої медичної допомоги учасникам дорожнього руху.
 
     6.7. Організовувати безпечний та безперешкодний дорожній рух.
 
     6.8. Знати дислокацію найближчих нарядів міліції та систему зв'язку з ними.
 
     6.9. Знати оперативну обстановку, що доводиться на інструктажах, насамперед стан аварійності та злочинності на території обслуговування.
 
     6.10. Постійно контролювати дотримання учасниками дорожнього руху правил, норм і стандартів, діючих у сфері безпеки дорожнього руху.
 
     6.11. Попереджувати та припиняти злочини, а також адміністративні правопорушення, у межах своєї компетенції застосовувати до порушників заходи профілактичного та адміністративного впливу.
{ Пункт 6.11 глави 6 в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }
 
     6.12. За наявності інформації попереджати водіїв про небезпеку, яка виникла на шляху їх руху і яку вони не в змозі своєчасно виявити.
 
     6.13. Надавати у межах компетенції всебічну допомогу учасникам дорожнього руху.
{ Пункт 6.13 глави 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }
 
     6.14. Регулювати дорожній рух, у тому числі з використанням жестів.
 
     6.15. Проводити невідкладні заходи на місці ДТП, зокрема з надання першої медичної допомоги постраждалим від ДТП та з охорони місця ДТП до прибуття слідчо-оперативної групи.
 
     6.16. Кваліфіковано з'ясовувати обставини, які призводять до скоєння ДТП.
 
     6.17. Для нормалізації дорожнього руху надавати допомогу слідчо-оперативній групі ОВС та громадянам в прибиранні пошкоджених транспортних засобів з проїзної частини дороги.
 
     6.18. Надавати допомогу в безперешкодному проїзді транспортних засобів оперативних та аварійно-рятувальних служб у райони аварій, катастроф, пожеж, стихійних лих, інших надзвичайних подій.
 
     6.19. Виявляти й затримувати транспортні засоби, що перебувають у розшуку або використовуються в протиправних цілях, та водіїв, що зникли з місця скоєння ДТП.
 
     6.20. Контролювати наявність у водіїв документів, передбачених ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ).
 
     6.21. Контролювати утримання в справному і безпечному для руху стані вулиць, доріг і дорожніх споруд та їх освітленість.
 
     6.22. Здійснювати контроль за виконанням умов забезпечення безпеки дорожнього руху при проведенні на вулицях і дорогах ремонтно-будівельних та інших робіт.
 
     6.23. При отриманні інформації про злочин негайно доповідати про це черговому або безпосередньому начальникові і діяти за їх рішеннями.
 
     6.24. Під час отримання інформації від громадян про злочин установлювати всі необхідні дані про особу, що звернулася, конкретне місце злочину, ким і проти кого він скоєний чи готується та іншу інформацію, що має значення для розкриття злочину, про що доповідати черговому територіального ОВС. У подальшому до прибуття слідчо-оперативної групи у межах компетенції організовувати роботу з розкриття злочину по "гарячих слідах" та здійснювати охорону місця злочину.
 
     6.25. Бути культурним і ввічливим у спілкуванні з громадянами, неухильно дотримуватися законності та не допускати її порушень іншими працівниками.
 
     6.26. Під час керування патрульним автомобілем (автобусом, мотоциклом) бути прикладом для інших учасників дорожнього руху в частині дотримання ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ).
 
     6.27. Після закінчення несення служби доповідати безпосередньому начальникові про результати роботи.
 
     6.28. Після прибуття на маршрут патрулювання або пост працівник підрозділу ДПС отримує від працівника, якого він змінює, інформацію про скоєні пригоди, дорожні роботи, що проводяться, стан спеціальних технічних засобів, а також інші відомості, які мають пряме відношення до несення служби. Вживає заходів по документуванню порушень ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) його учасниками, у першу чергу порушень, які є причинами ДТП на ввіреному маршруті, посту.
     Якщо в попередню зміну нагляд за дорожнім рухом на цьому маршруті (посту) не здійснювався, працівник підрозділу ДПС в обов'язковому порядку перевіряє справність технічних засобів регулювання, засобів зв'язку, стан доріг, умови проведення на них ремонтно-будівельних та інших робіт.
     Про прийняття маршруту патрулювання (поста) і виявлені недоліки працівник підрозділу ДПС доповідає командирові або відповідальному по підрозділу ДПС.
 
     6.29. Під час несення служби працівник підрозділу ДПС повинен вжити заходів до усунення перешкод у русі, звільнення проїзної частини від транспортних засобів, що створюють перешкоду на маршруті патрулювання, особливо тих, що стоять темної пори доби і в умовах недостатньої видимості поза населеними пунктами.
 
     6.30. У разі виникнення заторів, перешкод у русі транспорту негайно вживати заходів по встановленню їх причин та нормалізації дорожнього руху, у тому числі шляхом ручного регулювання.
 
     6.31. Під час несення служби нарядом у складі двох і більше працівників підрозділу ДПС призначається старший наряду.
 
     6.32. Старший наряду ДПС забезпечує керівництво діяльністю наряду ДПС та несе персональну відповідальність за його дії в період несення служби і зобов'язаний:
     6.32.1. Організовувати роботу працівників підрозділу ДПС у складі наряду, доповідати командирові, черговому про необхідність внесення змін у розстановку сил і порядок несення служби залежно від обстановки, яка склалася.
     6.32.2. Здійснювати керівництво і контроль за несенням служби працівниками наряду ДПС, організовувати та особисто проводити із водіями профілактичну і роз'яснювальну роботу.
{ Підпункт 6.32.2 пункту 6.32 глави 6 в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }
     6.32.3. Здійснювати перевірку правильності ведення службової документації, якості оформлення адміністративних матеріалів, матеріалів ДТП, уживати заходів до усунення недоліків.
     6.32.4. Забезпечувати ефективне використання технічних приладів та засобів контролю за дотриманням водіями ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), ввіреного автомототранспорту.
     6.32.5. Під час службової діяльності дотримуватись законності, не допускати її порушень іншими працівниками.

Оффлайн SERЫЙ

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 5450
  • Лайков: 4
  • Пол: Мужской
  • Серый шлет тебя адм.....
  • Местоположение: СССР.
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #94 : Январь 14, 2013, 19:43:13 pm »
7. Права працівників підрозділів ДПС
 
     7.1. Вимагати від громадян і службових осіб, які порушують громадський порядок, припинення правопорушень та дій, що перешкоджають здійсненню повноважень міліції, виносити на місці усне попередження особам, які допустили малозначні адміністративні порушення, а в разі невиконання зазначених вимог застосовувати заходи примусу, передбачені Законом України "Про міліцію" ( 565-12 ).
 
     7.2. Перевіряти у громадян при підозрі у вчиненні правопорушень документи, що посвідчують їх особу, а також документи, необхідні для з'ясування питання щодо додержання правил норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху.
 
     7.3. Зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення правил дорожнього руху водіями; відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів; наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу; наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути; необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод; проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. Оглядати транспортні засоби, перевіряти у водіїв посвідчення водія та реєстраційні документи на транспортний засіб, наявність поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, (страхового сертифіката "Зелена картка"), у випадках, передбачених законодавством, ліцензійної картки на транспортний засіб, а в разі спільних з іншими службами ОВС заходів - відповідність вантажів, що перевозяться, товарно-транспортним та іншим документам. Перевіряти транспортні засоби за базами даних автоматизованих інформаційно-пошукових систем Державтоінспекції МВС і в передбачених законодавством випадках доставляти ці транспортні засоби, документи та вантажі до територіальних ОВС для прийняття рішення згідно зі статтею 97 Кримінально-процесуального кодексу України ( 1002-05 ).
{ Пункт 7.3 глави 7 в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 618 ( z1086-11 ) від 22.08.2011 }
 
     7.4. Обмежувати або забороняти у випадках затримання злочинців при аваріях, інших надзвичайних обставинах, що загрожують життю і здоров'ю людей, рух транспортних засобів і пішоходів на окремих ділянках вулиць і автомобільних доріг.
 
     7.5. Забезпечувати направлення на медичний огляд водіїв за наявності підстав вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (далі - стан сп'яніння), згідно з ознаками такого стану, установленими пунктами 1.3, 1.4 глави 1 Інструкції про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства охорони здоров'я України від 09.09.2009 N 400/666 ( z0931-09 ), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 06.10.2009 за N 931/16947, та проведення огляду водія транспортного засобу з метою виявлення стану алкогольного сп'яніння із застосуванням спеціальних технічних засобів, перелік яких визначено пунктом 3 Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 01.03.2010 N 33 ( z0262-10 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.03.2010 за N 262/17557, затримувати, відстороняти від керування транспортними засобами осіб, які перебувають у стані сп'яніння, а також тих, які не мають посвідчення водія та реєстраційного документа на транспортний засіб, тимчасово затримувати транспортний засіб шляхом блокування або доставляння його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку (якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху), в тому числі за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора, тимчасово вилучати посвідчення водія транспортного засобу та ліцензійну картку на транспортний засіб.
{ Пункт 7.5 глави 7 в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 618 ( z1086-11 ) від 22.08.2011 }
 
     7.6. Використовувати технічні засоби та технічні прилади для виявлення та фіксації порушень ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ). Отримані фактичні дані направляти за належністю чи використовувати при складанні адміністративних матеріалів.
 
     7.7. Вживати заходів профілактичного та адміністративного впливу за порушення законодавства у сфері безпеки дорожнього руху. Здійснювати в установленому законодавством порядку особистий огляд, перевірку речей, транспортного засобу і вантажу, вилучення речей і документів, адміністративне затримання.
{ Пункт 7.7 глави 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }
 
     7.8. Вимагати від фізичних та юридичних осіб усунення порушень правил утримання та експлуатації автомобільних доріг, вулиць і залізничних переїздів, обмежувати або забороняти проведення ремонтно-будівельних робіт та інших заходів на автомобільних дорогах, вулицях і залізничних переїздах, якщо при цьому не дотримуються вимоги із забезпечення безпеки дорожнього руху.
 
     7.9. При проведенні спеціальних заходів із супроводження посадових осіб, відносно яких здійснюється державна охорона, до їх закінчення припиняти проведення ремонтно-будівельних та інших робіт.
 
     7.10. Забороняти експлуатацію транспортних засобів, які здійснюють перевезення пасажирів, без ліцензії, що підлягають обов'язковому технічному контролю, але не пройшли його, не мають номерних знаків, у конструкцію яких внесені зміни без відповідного дозволу, мають знищені, змінені або підроблені ідентифікаційні номери вузлів і агрегатів або державні реєстраційні номерні знаки, а також ідентифікаційні номери вузлів і агрегатів, які не відповідають записам у реєстраційних документах транспортного засобу.
{ Пункт 7.10 глави 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 618 ( z1086-11 ) від 22.08.2011 }
 
     7.11. Затримувати і доставляти в установленому законодавством порядку транспортні засоби для тимчасового зберігання на спеціальних майданчиках чи стоянках.
 
     7.12. Вилучати в громадян та службових осіб предмети і речі, заборонені або обмежені в обігу, а також документи з ознаками підробки, що стосуються сфери безпеки дорожнього руху, з подальшою їх передачею за призначенням в установленому порядку.
 
     7.13. Використовувати безперешкодно транспортні засоби, що належать підприємствам, установам, організаціям і громадянам (крім транспортних засобів дипломатичних, консульських та інших представництв іноземних держав, міжнародних організацій, транспортних засобів спеціального призначення), для проїзду до місця події, стихійного лиха, доставлення до лікувальних закладів осіб, які потребують невідкладної медичної допомоги, або для доставлення правопорушників до підрозділу міліції.
 
( Текст взятo з сайту ВPУ - zakon1.rada.gov.ua )

     7.14. Використання з цією метою транспортних засобів, що належать підприємствам, установам і організаціям, здійснюється безплатно. Відшкодування збитків та витрат за використання транспорту громадян здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.
 
     7.15. Застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та вогнепальну зброю у випадках і в порядку, передбачених Законом України "Про міліцію" ( 565-12 ).
 

Оффлайн SERЫЙ

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 5450
  • Лайков: 4
  • Пол: Мужской
  • Серый шлет тебя адм.....
  • Местоположение: СССР.
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #95 : Январь 14, 2013, 19:52:28 pm »
Статут
            патрульно-постової служби міліції України



Розділ І
Загальні положення

1.  Патрульно-постова   служба   міліції   -   це  діяльність спеціальних  нарядів  міліції  по  охороні  громадського  порядку, безпеці і  боротьбі  з  правопорушеннями  на  вулицях,  площах,  в парках, на транспортних магістралях, портах, в аеропортах та інших громадських  місцях,  а  також  при  проведенні  масових  заходів, ліквідації наслідків аварії, катастрофи, стихійного лиха.

Основними завданнями патрульно-постової служби міліції є:
- забезпечення  особистої  безпеки  громадян, захист їх прав, свобод і законних інтересів;
- запобігання правопорушенням та їх припинення;
- охорона громадського порядку і громадської безпеки;

- виявлення,  запобігання,  припинення та розкриття злочинів, розшук осіб, які їх вчинили;
- захист власності від злочинних посягань.

2.  Правовою  основою  діяльності  патрульно-постової  служби міліції  є  Конституція  України  (  888-09  ), Закон України "Про міліцію"   (   565-12   )   та  інші  законодавчі  акти,  укази  і розпорядження    Президента    України,   декрети,   постанови   і розпорядження Кабінету Міністрів України, Загальна декларація прав людини,  міжнародні  правові  норми,  ратифіковані в установленому порядку,  цей  Статут, рішення органів місцевого самоврядування та органів   державної   виконавчої   влади,   прийняті  в  межах  їх компетенції,   нормативні   акти   Міністерства  внутрішніх  справ України.  ( Пункт  2 із змінами, внесеними згідно  з  Наказом  МВС N 533 ( z0628-01 ) від 06.07.2001 )
3. Діяльність  патрульно-постової служби міліції будується на принципах  законності,  гуманізму,  поваги  до  особи,  соціальної справедливості, взаємодії  з іншими державними органами, трудовими колективами, громадськими об'єднаннями і населенням.
4. Працівники  міліції,  які несуть патрульно-постову службу, повинні:
-  мати   високі   моральні   якості,   необхідну  професійну підготовку;
- бути  дисциплінованими,  пильними  і  чесними при виконанні службових  обов'язків,   діяти   рішуче   й   наполегливо,  стійко переносити всі  труднощі,  пов'язані  з службою, не шкодуючи своїх сил для виконання службових обов'язків;
- виконувати свої завдання у точній відповідності з законами;
-  поважати  гідність  особи  і  ставитись  до  неї  гуманно, захищати права  людини  незалежно  від  її соціального походження, расової та  національної  належності,  громадянства,  ставлення до релігії, статі, політичних та інших переконань;
- при звертанні до громадянина називати своє прізвище, звання та пред'являти на його вимогу службове посвідчення.


Оффлайн Веталь

  • Старожил
  • ****
  • Сообщений: 242
  • Лайков: 0
  • Пол: Мужской
  • 8-906-186-23-59
  • Местоположение: временно Миллерово
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #96 : Январь 14, 2013, 20:24:14 pm »
6.12. За наявності інформації попереджати водіїв про небезпеку, яка виникла на шляху їх руху і яку вони не в змозі своєчасно виявити.
так их можно по всей дороге наставить возле выбоин :D

Оффлайн SERЫЙ

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 5450
  • Лайков: 4
  • Пол: Мужской
  • Серый шлет тебя адм.....
  • Местоположение: СССР.
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #97 : Январь 14, 2013, 20:40:39 pm »
так их можно по всей дороге наставить возле выбоин :D
Так оно и есть , и не когда они не соблюдают присягу - помогать ...а вот вымогать - это уже другая история.


- Как то перед повышением штрафов заехали мы в Лисичанск и там есть знак возле базара - остановка запрещена , его не заметили , остановились и они тут как тут , шо коты на масло...нет бы нам подсказать по человечески и по совести - тут остановка запрещена , переставте транспортное средство на другую сторону...так нет , сразу протокол , намеки , подьебки .
...не знаю как все но еще за свою жизнь не одного путевого не видал -  все хотят только бабок,присяга им до лампочки ..вообщем - пусть горят в аду , там им место.

Оффлайн adamoff

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 673
  • Лайков: 9
  • Пол: Мужской
  • Местоположение: луганск. южный
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #98 : Январь 15, 2013, 00:22:31 am »
Все только парафинить могут ГАИ.. посмотрел бы я на вас на ихнем месте.. Кушать всем хочется... сомневаюсь что все были бы как инспектор ГАИ из "Нашей Russian" :) ИМХО!

Оффлайн Вован.

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 659
  • Лайков: 10
  • Пол: Мужской
  • Местоположение: Северодонецк
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #99 : Январь 15, 2013, 01:16:37 am »
Все только парафинить могут ГАИ.. посмотрел бы я на вас на ихнем месте.. Кушать всем хочется... сомневаюсь что все были бы как инспектор ГАИ из "Нашей Russian" :) ИМХО!
Да мудаки они за малым(в смысле мало нормальных)и нехрен их защищать (конкретные пида-сы).За руль сядь сначало и прокатись тысяч пятьсот-тогда будешь рассуждать......

Оффлайн SERЫЙ

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 5450
  • Лайков: 4
  • Пол: Мужской
  • Серый шлет тебя адм.....
  • Местоположение: СССР.
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #100 : Январь 15, 2013, 07:06:02 am »
Все только парафинить могут ГАИ.. посмотрел бы я на вас на ихнем месте.. Кушать всем хочется... сомневаюсь что все были бы как инспектор ГАИ из "Нашей Russian" :) ИМХО!
А ты што гаишник?...взял-бы и рассказал нам как быть гаишником?...или умничаем...я даже помню сумму в 95 году что бы туда влесть или в пожарку , а ты помнишь?

Оффлайн Любитель Степаныч

  • Мафия
  • Ветеран
  • *
  • Сообщений: 993
  • Лайков: 39
  • Пол: Мужской
  • Местоположение: Луганск, Жовтневый район
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #101 : Январь 15, 2013, 07:54:06 am »
посмотрел бы я на вас на ихнем месте.
Вы правы, не всякий сможет зарабатывать деньги, таким способом. Много можно привести примеров, когда поступают в ГАИ нормальные ребята, и кто-то не выдерживает и уходит..., а кто-то становится МЕНТОМ. Мы сами выбираем, что нам больше подходит, Система других не держит и это не может являться оправданием для тех кто-так работает. С уважением

Оффлайн .

Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #102 : Январь 15, 2013, 09:20:55 am »
.
« Последнее редактирование: Июль 01, 2017, 12:27:04 pm от Pahan »

Оффлайн Эдуард1977

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 369
  • Лайков: 0
  • Пол: Мужской
  • Местоположение: Антрацит
    • СУДАЧОК
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #103 : Январь 15, 2013, 09:35:35 am »
Ммм-да. Начали за здравие, закончили за упокой.
Начнём по порядку. Во-первых ЗУ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних доріг" № 3565 від 05.07.2011р.  и  приказ МВД №118 от 04.04.2011 носят абсолютно разную юридическую силу (как писал раньше Закон стоит выше чем приказ министерства или даже постановления КМУ), а поэтому делать ссылку на приказ не уместно (ИМХО), кроме того указанный приказ принят ранее чем принят Закон № 3565 и отсюда следует, что он принят в соответствии со старым ЗУ "О милиции" в статье 11, которого ещё отсутствовал п. 21.1. Так, что извините, но Вы  SERЫЙ не правы ссылаясь на приказ № 118.
Во-вторых: все хают ГАИшников, не кому они не нравятся, все считают их взяточниками и т.д. (кроме конечно самих ГАИшников, их родственников и знакомых). Однако, могу с полной уверенностью сказать, что сокращение, которое прошло в ГАИ не так давно, пошло не на улучшение безопасности на дорогах. Число ДТП возросло, время ожидание приезда ГАИ на место ДТП, увеличилось, по вечерам в городах (не говорю уже о посёлках и т.д.) вообще беспридел твориться на дороге - ездят кому как вздумается (практически), пьяных водителей пруд пруди и т.д. и т.п. Кроме этого, если ранее чтобы устроиться в ГАИ нужно было ещё и приплатить, то сейчас никто идти туда не хочет. Это мнение касается практически всех подразделений ГАИ среднего и низшего звена. Те, кто сейчас работают - это "прожжённые" ГАИшники, которым осталось либо до пенсии всего ничего или те которые всей душой вросли в систему.
Любить или не любить, уважать или не уважать ГАИ - это дело лично каждого, но навязывать своё мнение другим по этому поводу, я думаю не стоит (на вкус и цвет фломастеры разные). И как писали: гаишники тоже хотят кушать, зарплаты не ахти, а тут такая возможность, которая была всегда (не подумайте, я их не оправдываю). Хотя с нашим народом хоть какая зарплата не была бы, а лишняя копейка не помешает.
Все эти рассуждения: что такое хорошо, а что такое плохо, как с этим явлением бороться, должны решать не мы. Наша задача находить выход из ситуаций, которые нам не по душе (карману) и конечно же в меру своих возможностей помогать тем кто должен всё таки наводить порядок в том же ГАИ, указывая на их недостатки.

Оффлайн [email protected]

  • Активный участник
  • ***
  • Сообщений: 112
  • Лайков: 5
  • Пол: Мужской
  • Местоположение: Луганск, Восток
Re:Юридическая помощь форумчанам
« Ответ #104 : Январь 15, 2013, 11:08:13 am »
Есть такая поговорка: милиционер - это не профессия, а черта характера. А то, что они взятки берут, так это мы сами виноваты. Нарушил - докажи, что ты прав, не доказал, заплати штраф официально.